czwartek, 23 lutego 2017

Weekendowy wpis #1



Hej! Dzisiaj przychodzę do was z nową serią wpisów, która będzie pojawiać się co jakiś czas w weekendy. Niekiedy zadajecie ciekawe pytania, które warte są rozwinięcia
i to właśnie tutaj znajdziecie na nie odpowiedź. Co jeszcze? Różnego rodzaju przepisy, które będą dotyczyć głównie tematyki wegetariańskiej oraz wegańskiej ale i nie tylko. W skrócie: wszystkiego po trochu dla odmiany.
 Opowiadajcie co tam u was słychać? Ja mam jeszcze kilka dni ferii ale to odpowiedni czas aby wielkimi krokami zacząć się przygotowywać do szkoły. Nauki trochę jeszcze mam, projektów do zrobienia również dlatego nie pozostaje mi nic innego jak zebrać się w sobie i do tego przysiąść. Aby wykorzystać w stu procentach wolny czas może macie jakieś propozycje książkowe warte uwagi oraz pytania i pomysł na wpisy, które mogły by się znaleźć w tej zakładce? Jeśli tak, to czekam na wasze propozycje w komentarzach i do zobaczenia niebawem!

33 komentarze :

  1. Taka seria brzmi całkiem ciekawie ;) w sobotę czeka mnie poprawka jednego egzaminu z sesji, więc teraz siedzę i zakuwam ;)
    Trzymaj się cieplutko ;)
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W takiej zakładce Weekendowy wpis możesz robić posty z całego tygodnia Day by Day. Jest to forma opisu w kilku zdjęciach z całego tygodnia. Tydzień ma 7 dni, więc możesz użyć jedno zdjęcie przedstawiające poprzedni dzień. Trochę forma pamiętnika. Możesz też np w niedziele robić Odpowiedzi na pytania. Też może być ciekawie i zachęcisz czytelników do angażowania się w Twojego bloga :) Niech Cię poznają! Ja mieszkam w Anglii i chodzę aktualnie do prywatnej szkoły i akurat mam jutro :)

    Pozdrawiam www.blog-emilux.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdj ,fajny wygląd str 👌🏼
    Pozdrawiam🤗

    http://naaatieeg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł na serie, miło będzie się czytało kolejne części!
    Ja do szkoły wracam już w poniedziałek i naprawdę nie chcę, z resztą chyba jak każdy :)
    Na twoim blogu chciałabym zobaczyć może jakieś inspiracje, DIY, twoje ulubione kosmetyki :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post :) Czekam na kolejne z miłą chęcią ♥ Piękne zdjęcia.
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są niesamowite,ja niestety zakuwam w szkole,ale mam czas na zabawę na szczęście. Jeśli chodzi o książki to na moim blogu są ciekawe propozycje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie serie na różnych blogach!
    Bardzo fajne zdjęcia :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na dalsze cześć jeszcze taki wpisów nie widziałam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł :) będę czekać na kolejne serie :)
    http://coconailsbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja już dawno ferie miałam, czekam na kolejne serie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia! Ja miałam teraz tydzień wolnego ze względu na mały uraz, ale niestety czas wrócić w poniedziałek do szkoły :/ Myślę, że ta seria to będzie dobry pomysł, powodzenia!
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się pomysł na nowe wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na serie, a zdjecia są prześliczne

    http://gokeepmovingforward.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł na takie wpisy z chęcią będę zaglądała :)
    Powodzenia w nauce i robieniu projektów :) Szkoda, że te ferie tak szybko się kończą :D
    Pozdrawiam!
    Mój Blog, Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapowiada się bardzo ciekawa seria :) jakiś czas temu dokładnie miałam taki sam pomysł na post, jednak jakoś się nie zdecydowałam. Cudowne zdjęcia!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobry pomysł! Świetne i klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oo jacie genialny pomysł na serię! Już czekam na kolejne posty ;*
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i daj znać na pewno się odwdzięczę :))
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe zdjęcia, dobry pomysł na nową serię :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysł bardzo ciekawy na serię. Taki niespotykany na pewno. Zdjęcia bardzo ładne. Powodzenia w 2 semestrze ❤

    OdpowiedzUsuń
  20. ta seria zapowiada sie ciekawie ;3 cos nowego! :) i niespotykanego dotychczas ;p
    innowacyjne zmiany zawsze na plus ;)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią ;*
    nowy post!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/02/red-marine.html

    OdpowiedzUsuń
  21. te pomysły na nowe posty jest bardzo super szczególnie jak dla mnie to te posty "WEGE" <3 normalnie nie mogłem postąpić inaczej jak zaobserwować twojego bloga i czekać na nowe wpisy ! :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie te pomysły są super. Ja już dawno miałam ferie, tylko szkoda że te się skończyły bo poleniuchowałabym sobie jeszcze.
    Ładne zdjęcia.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam na te posty z niecierpliwością, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy wpis i świetne zdjęcia! :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy pomysł na posty:)
    Ja niestety ferie zaczynałam jako 1...

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawie piszesz ;)
    zapraszam do siebie http://pavlinv.blogspot.com/2017/02/gruba.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia!

    https://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. jejku jak pięknie uwielbiam takie klimaty

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapowiada się ciekawa seria, śliczne zdjęcia
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarz czeka na zatwierdzenie.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka