sobota, 7 stycznia 2017

Recenzja książki "November 9" #1


Oficjalnie pojawia się pierwsza recenzja na blogu. Dziś chciała bym Wam troszkę powiedzieć o książce  której słyszałam bardzodużo pozytywnych opinii. Nie którzy wiedzą albo i nie, że autorka Colleen Hoover to kobieta, której dzieła trafiały na listy bestsellerów. Swoją twórczość zawdzięcza jednej noweli oraz siedmiu powieścią. Aby ją poznać bardziej wystarczy przeczytać jedną z książek. Powieść " November 9" to mój faworyt co do książek w roku 2016. Jest to za razem kryminał ale i powieść romantyczna. Coś się zaczyna i coś się kończy na skutek tego autorka wywołuje napięcie w książce. Główni bohaterowi spotykają się przypadkiem 9 listopada i od tego dnia tworzą niezapomnianą historię. Ben natomiast tworzy kolejną opowieść na papierze. Obojga łączy na prawdę wiele a za razem są zupełni inni. Odległość i czas jaka ich dzieli doprowadza do obrotu sytuacji a zarazem zmiany jednej z opowieści. Mimo że młody pisarz tworzy inną historię pokazuje coraz to bardziej swoje uczucia. Czy one są prawdziwe? Tego dowiecie się po przeczytaniu :)
 Znalazłam ramowe początki książki. Po niżej wstawię kilka zdjęć a link do kilkunastu stron będzie znajdować się poniżej. Do zobaczenia niebawem! 
GDZIE MNIE MOŻESZ ZNALEŹĆ? WŁAŚNIE TUTAJ:
Snapchat prywatny: juliamelnyczek
Snapchat dla czytelników: mleeeczyk99

25 komentarzy :

  1. Moja przyjaciółka czytała tą książke bardzo jej sie podobała.
    Ty też bardzo mnie zaciekawiłaś swoim postem,
    Wiec trzeba zabrac się do lektóry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też słyszałam dużo pozytywnych opini o tej książce i zastanawiam się czy właśnie jej nie kupić :))
    Te urywki kartek z książki są wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa recenzja ! Z tego względu, że od Nowego Roku zaczęłam czytać książki, ta będzie następna. :)

    http://stylistfashioon.pl/?p=94

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż wypożyczę sobie tą książkę i zacznę czytać :) Szczęśliwego nowego roku!
    Zapraszam do mnie http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolega z klasy wspominał o tej książce, ale totalnie do mnie nie trafia. Nie mam pojęcia czemu, bo lubie tego typu historie. Niestety po przeczytaniu wielu recenzji nadal nie skusiłam się na jej zakup :( nenxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecztalam jej hopeless i losing hope i bardzo mi się spodobały. Może o będzie następna jej książka na mojej liście do przeczytania?
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam tej książki, ale jak tylko będę miała trochę więcej czasu to na pewno po nią sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałem mnóstwo pozytywnych opinii o tej książce i o innych książkach tej autorki. Muszę w końcu zabrać się za jej twórczość.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba po nią sięgnę przy następnej okazji :D
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam zarówno kryminały jak i powieści romantyczne więc połączenie idealne :) nie słyszałam o tej książce, ale koniecznie musze przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tą autorkę i miałam właśnie sięgnąć po tą pozycję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie bym przeczytała ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. have a lovely day

    would you like to follow for follow ? let me know on my blog

    New Post - here

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa propozycja :) Zapraszam do mnie na inspiracje męską kolekcją Calvina Kleina! www.LUCK-HAPPENS.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie słyszałam o tej książce, ale wydaje się bardzo ciekawa :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie czytalam ale wierze ze jesli to ksiazka tej autorki to jest cudowna. Czytalam hopeless juz jakies pare lat temu i do dzisiaj nie moge wyjsc z podziwu

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cały czas mam w głowie, że muszę kupić tą książkę, a nadal jej nie mam! :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz widze ta ksiazke i po twoim opisie i przeczytaniu kilku kartek wiem ze musze zdobyc ta ksiazke, haha! :D Musze poszukac w ksiegarniach ktore wysylaja za granice! :D

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  19. Kryminał z domieszką romantyki... brzmi idealnie. Chętnie bym ja przeczytała. Lubię taka tematykę,zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczerze mówiąc książki nie czytałam i nie słyszałam, ale jak jest chociaż trochę romantyzmu to już ja lubię! Haha :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałam ją na blogu duiiiak :) Jednak klimat tej książki totalnie nie dla mnie sądząc po twojej recenzji :/
    Obserwuję i mam nadzieję, że u mnie także Ci się spodoba :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się pomysł ze zdjęciem tekstu, a nie przepisywaniem go. Tylko szkoda, że zdjęcia małe i nie wyraźne. Pozdrawiam, powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  23. też ją czytałam, jest na prawdę swietna!

    zapraszam do siebie, http://pavlinv.blogspot.com/2017/02/gruba.html

    OdpowiedzUsuń

Komentarz czeka na zatwierdzenie.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka